Otwartość to przyszłość edukacji.

Privacy policy

x
  • Przedmowa
  • Część 1 Część 1Rozdział 2 Planowanie strategiczne w marketinguCzęść 2 Część 2Rozdział 4 Rynek B2B i zachowania nabywców instytucjonalnychRozdział 5 Segmentacja, wybór rynków docelowych i pozycjonowanieRozdział 6 Źródła informacji i badania marketingoweRozdział 7 Marketing na rynku globalnymRozdział 8 Marketing różnorodnościCzęść 3 Część 3Rozdział 10 Marketing nowego produktuRozdział 11 Specyfika i jakość usługRozdział 12 Decyzje cenoweRozdział 13 Zintegrowana komunikacja marketingowaRozdział 14 Reklama i public relationsRozdział 15 Sprzedaż osobista i promocja sprzedażyRozdział 16 Marketing bezpośredni i cyfrowyRozdział 17 Kanały dystrybucjiRozdział 18 Sprzedaż detaliczna i hurtowaRozdział 19 Marketing zrównoważonyRozwiązania zadań
  • Skorowidz rzeczowy
  • Skorowidz terminów obcojęzycznych
  • Szczegóły książki

    Podsumowanie

    „Marketing – podstawy” to podręcznik OpenStax Poland, dostępny bezpłatnie na licencji Creative Commons, opracowany z myślą o studentach kierunków biznesowych i zarządzania. Książka jest adaptacją amerykańskiego podręcznika „Principles of Marketing”. Polski zespół redakcyjny wzbogacił publikację o liczne przykłady z naszego rynku, co sprawia, że podręcznik bazuje na doświadczeniu studentów w Polsce i jest dla nich ciekawy. Publikacja składa się z trzech głównych części: wprowadzenia, podstaw rynku oraz podstaw miksu marketingowego. Liczne studia przypadków amerykańskich i polskich przedsiębiorstw pomogą studentom lepiej zrozumieć zastosowanie teorii w praktyce. W podręczniku położono nacisk na etyczny marketing, różnorodność kulturową. Zadbano w nim o rozwój umiejętności zawodowych studentów poprzez liczne propozycje zadań praktycznych, np. z budowania marki osobistej lub tworzenia planu marketingowego. „Marketing – podstawy” jest dostępny w wersji online i w formacie PDF, zapewniając darmowy dostęp do wysokiej jakości materiałów edukacyjnych w języku polskim.

    Główni autorzy

    Maria Gomez Albrecht, University of Texas w Dallas
    Mark Green, Simpson College
    Linda Hoffman, Ivy Tech Community College

    Redakcja naukowa polskiego wydania
    Lidia Danik

    Autorzy polskiej adaptacji
    Małgorzata Stefania Lewandowska, Adam Oleksiuk,
    Elżbieta Wąsowicz-Zaborek i Joanna Żukowska

    Zgłoś poprawkę

    Wszystkie podręczniki OpenStax Poland przechodzą rygorystyczny proces recenzji. Mimo to niektóre błędy mogły zostać przeoczone, co zdarza się w każdej profesjonalnej publikacji. Nasze książki są cyfrowe, dlatego możemy uaktualniać je, gdy zachodzi taka potrzeba. By zaproponować poprawkę, prosimy skorzystać z odnośnika na stronie podręcznika na OpenStax.org. Zgłoszone poprawki są analizowane przez ekspertów i wprowadzane do publikacji przez zespół redakcyjny.

    Errata

    Data publikacji

    7 października 2024

    Wersja cyfrowa

    ISBN PDF 978-83-965824-3-0
    ISBN online 978-83-965824-4-7

    Licencja


    Marketing-podstawy jest opublikowany na licencji
    Creative Commons Attribution License v4.0