Otwartość to przyszłość edukacji.

Marketing-podstawy

x
Szczegóły książki

Podsumowanie

„Marketing – podstawy” to podręcznik OpenStax Poland, dostępny bezpłatnie na licencji Creative Commons, opracowany z myślą o studentach kierunków biznesowych i zarządzania. Książka jest adaptacją amerykańskiego podręcznika „Principles of Marketing”. Polski zespół redakcyjny wzbogacił publikację o liczne przykłady z naszego rynku, co sprawia, że podręcznik bazuje na doświadczeniu studentów w Polsce i jest dla nich ciekawy. Publikacja składa się z trzech głównych części: wprowadzenia, podstaw rynku oraz podstaw miksu marketingowego. Liczne studia przypadków amerykańskich i polskich przedsiębiorstw pomogą studentom lepiej zrozumieć zastosowanie teorii w praktyce. W podręczniku położono nacisk na etyczny marketing, różnorodność kulturową. Zadbano w nim o rozwój umiejętności zawodowych studentów poprzez liczne propozycje zadań praktycznych, np. z budowania marki osobistej lub tworzenia planu marketingowego. „Marketing – podstawy” jest dostępny w wersji online i w formacie PDF, zapewniając darmowy dostęp do wysokiej jakości materiałów edukacyjnych w języku polskim.

Główni autorzy

Maria Gomez Albrecht, University of Texas w Dallas
Mark Green, Simpson College
Linda Hoffman, Ivy Tech Community College

Redakcja naukowa polskiego wydania
Lidia Danik

Autorzy polskiej adaptacji
Małgorzata Stefania Lewandowska, Adam Oleksiuk,
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek i Joanna Żukowska

Zgłoś poprawkę

Wszystkie podręczniki OpenStax Poland przechodzą rygorystyczny proces recenzji. Mimo to niektóre błędy mogły zostać przeoczone, co zdarza się w każdej profesjonalnej publikacji. Nasze książki są cyfrowe, dlatego możemy uaktualniać je, gdy zachodzi taka potrzeba. By zaproponować poprawkę, prosimy skorzystać z odnośnika na stronie podręcznika na OpenStax.org. Zgłoszone poprawki są analizowane przez ekspertów i wprowadzane do publikacji przez zespół redakcyjny.

Errata

Data publikacji

Październik 07, 2024

Wersja cyfrowa

ISBN PDF 978-83-965824-3-0
ISBN online 978-83-965824-4-7

Licencja


Marketing-podstawy jest licencjonowany na licencji
Creative Commons Attribution License v4.0