Podsumowanie
„Marketing – podstawy” to podręcznik OpenStax Poland, dostępny bezpłatnie na licencji Creative Commons, opracowany z myślą o studentach kierunków biznesowych i zarządzania. Książka jest adaptacją amerykańskiego podręcznika „Principles of Marketing”. Polski zespół redakcyjny wzbogacił publikację o liczne przykłady z naszego rynku, co sprawia, że podręcznik bazuje na doświadczeniu studentów w Polsce i jest dla nich ciekawy. Publikacja składa się z trzech głównych części: wprowadzenia, podstaw rynku oraz podstaw miksu marketingowego. Liczne studia przypadków amerykańskich i polskich przedsiębiorstw pomogą studentom lepiej zrozumieć zastosowanie teorii w praktyce. W podręczniku położono nacisk na etyczny marketing, różnorodność kulturową. Zadbano w nim o rozwój umiejętności zawodowych studentów poprzez liczne propozycje zadań praktycznych, np. z budowania marki osobistej lub tworzenia planu marketingowego. „Marketing – podstawy” jest dostępny w wersji online i w formacie PDF, zapewniając darmowy dostęp do wysokiej jakości materiałów edukacyjnych w języku polskim.
Główni autorzy
Maria Gomez Albrecht, University of Texas w Dallas
Mark Green, Simpson College
Linda Hoffman, Ivy Tech Community College
Redakcja naukowa polskiego wydania
Lidia Danik
Autorzy polskiej adaptacji
Małgorzata Stefania Lewandowska, Adam Oleksiuk,
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek i Joanna Żukowska
Zgłoś poprawkę
Wszystkie podręczniki OpenStax Poland przechodzą rygorystyczny proces recenzji. Mimo to niektóre błędy mogły zostać przeoczone, co zdarza się w każdej profesjonalnej publikacji. Nasze książki są cyfrowe, dlatego możemy uaktualniać je, gdy zachodzi taka potrzeba. By zaproponować poprawkę, prosimy skorzystać z odnośnika na stronie podręcznika na OpenStax.org. Zgłoszone poprawki są analizowane przez ekspertów i wprowadzane do publikacji przez zespół redakcyjny.
Data publikacji
Październik 07, 2024
Wersja cyfrowa
ISBN PDF 978-83-965824-3-0
ISBN online 978-83-965824-4-7
Licencja
Marketing-podstawy jest licencjonowany na licencji
Creative Commons Attribution License v4.0